Esti directorul unei firme si te pregatesti sa pleci cu angajatii tai intr-un teambuilding? Sunt cateva obiecte fara de care o astfel de deplasare nu ar mai avea acelasi scop. Asa cum ii spune si numele, o vacanta de genul acesta este menita sa construiasca o echipa mult mai puternica si sa o uneasca. Transformarea unui grup de oameni intr-un nucleu care sa se coordoneze dupa celeasi obiective si sa fuzioneze catre aceeasi perspectiva este motivul principal pentru care directorii companiilor aleg sa organizeze un teambuilding.
De la momentul in care v-ati propus acest cadou pentru angajati, trebuie sa luati in calcul ceea ce urmariti prin intermediul deplasarii si care vor fi activitatile pe care vi le-ati propus pentru a uni echipa. Simplul fapt ca plecati, fara a avea parte de timp petrecut impreuna nu inseamna ca va deschide calea spre succes pentru ca ei vor avea tendinta sa se separe in grupuletele formate deja pe parcursul programului de lucru.
Alegeti o zona care sa va permita diverse activitati recreative si un spatiu de cazare care sa dispuna de o sala de conferinta sau, cel putin, un living spatios unde sa aveti intimitate. Pentru momentele in care veti dori sa organizati sedinte sau intalniri in care sa schimbati diverse pareri cu angajatii dumneavoastra trebuie sa fiti pregatit cu cateva materiale promotionale.
Mapele, agendele sau pixurile personalizate sunt doar cateva dintre cele mai utilizate obiecte cand vine vorba de teambuilding-uri. Ele vor fi utile atunci cand veti face diverse joculete pentru care este necesar sa scrieti, dar, de asemenea, vor fi folositoare si in activitatea lor ulterioara, fiind materiale ce le vor ramane lor.
Ideea preferata de cei mai multi patroni este cea a personalizarii agendelor cu numele firmei, cu prenumele si numele persoanei careia i se cuvine si cu functia pe care o ocupa sau cu departamentul din care face parte.
Pune brand-ul in valoare cu materiale promotionale
Pe langa faptul ca le poti face angajatilor un cadou frumos, poti opta pentru materiale promo si in cadrul strategiei tale de marketing. Alege o firma serioasa, cu experienta in domeniu cu care sa colaborezi si alaturi de ei poti pune la punct cea mai buna forma de promovare a brand-ului tau.
De la culorile folosite, mesajul si contrastul dintre nuantele de pe materiale, totul trebuie sa fie stabilit in cel mai mic detaliu astfel incat sa reprezinte intru totul firma. Daca nu ai facut-o pana acum, asigura-te ca firma ta are anumite culori standard prin care se identifica, de regula cele in care este scris brand-ul, are un format de text pe care il foloseste la toate descrierile si un logo expresiv pe care sa le imprimi pe materiale promotionale.
In cazul in care va lipseste creativitatea, iar departamentul de marketing nu v-a oferit o idee care chiar sa va incanta, unele firme care se ocupa de astfel de materiale ofera si consultanta. O comunicate eficienta cu acestia este cheia spre o colaborare din care amandoua partile sa fie multumite.